FinansWatch

Kunderne giver bedst vurdering til Nykredits private banking-afdeling

Årets Prospera-undersøgelse inden for private banking giver Nykredit førstepladsen for femte år i træk.

Nykredit vinder årets Prospera-undersøgelse for private banken. | Foto: Olivia Loftlund

Når det gælder private banking, har Nykredit de mest tilfredse kunder. Det konkluderer analyseinstituttet Prospera i sin årlige undersøgelse, hvor cirka 600 danske private banking-kunder har deltaget, skriver Nykredit på sin hjemmeside.

Det er femte år i træk, at Nykredit får førstepladsen i analysen.

"Det er kunderne, der har ordet i Prospera-analysen, og derfor er det en af de anerkendelser, vi er ekstra stolte af at modtage – og så endda for femte år i træk. Jeg hæfter mig også ved, at vi er den bank, som kunderne i højest grad har lyst til at anbefale til andre – det er en tillid, som vi sætter utrolig stor pris på, og som vi virkelig vil værne om," siger Lotte Månsson, direktør for Private Banking Elite i Nykredit, i meddelelsen på hjemmesiden.

Ifølge Nykredit selv fremhæver undersøgelsen tre ting, som gør kunderne særligt tilfredse hos Nykredit: Investeringskompetencer, personlig kontakt og servicemindedhed.

Bankinvest ligger igen i front i Prospera-analyse

Danske Bank er bedste valutahandler i måling 

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs