FinansWatch

Fortsat kundeflugt i Danske Bank

Hastigheden er bremset, men kundeflugten fra Danske Bank er stadig massiv. ”Ikke godt nok,” lyder det fra Thomas Borgen.

Det går ikke så hurtigt, som for et år siden, men kunderne fortsætter stadig med at sige farvel til Danske Bank. Det viser en oversigt over kundefrafaldet, som Thomas Borgen viste på pressemødet for Danske Banks årsregnskab torsdag.

De to kurver viste, at frafaldet ikke går så hurtigt som før, og samtidig er kundetilfredsheden vokset støt de seneste måneder, men det er fortsat et problem, som ledelsen tager alvorligt, lyder det fra Borgen.

”Det er fortsat ikke godt nok, og vi skal arbejde hårdt med det i 2014,” sagde han på pressemødet.

Han beskrev også det kontroversielle kundeprogram, som Danske Bank lancerede under hans forgænger Eivind Kolding som en succes, på trods af den megen negative omtale og de store kundeprotester.

”Programmet har været en succes, men vi skal nok lære at lancere produkterne lidt bedre næste gang,” sagde Thomas Borgen.

 

Danske: Staten får sine 24 mia. i Q2

Investorer tager pænt imod bankregnskaber 

Regnskab: Danske Bank lidt under forventet, betaler udbytte for første gang siden 2007 

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs