Danske Banks hjemmeside lagt ned efter kundestorm

Mandag blev en hektisk dag i Danske Bank efter lanceringen af et nyt priskoncept. Banken erkender, at der har været flere misforståelser om det nye koncept.
AF LARS NIELSEN OG SVEND BOYE THOMSEN

Hektisk aktivitet i filialerne, stribevis af kritiske indlæg på Facebook og en hjemmeside, der bukkede under for presset.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også