Undersøgelse: Sparekasse tager revanche på kundetilfredshed efter år med it-problemer

Sparekassen Kronjylland kan igen bryste sig af de mest tilfreds privatkunder, viser ny måling fra Epsi.
Klaus Skjødt, adm. direktør i Sparekassen Kronjylland, er stolt over, at pengeinstituttet scorer højest målt på privatkundetilfredshed. | Foto: Pr/sparekassen Kronjylland
Klaus Skjødt, adm. direktør i Sparekassen Kronjylland, er stolt over, at pengeinstituttet scorer højest målt på privatkundetilfredshed. | Foto: Pr/sparekassen Kronjylland

Mens kundetilfredsheden blandt bankers privatkunder generelt er faldende, er der flere lyspunkter i den årlige tilfredshedsmåling fra analysehuset Epsi. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også