FinansWatch

Nordea er stoppet med at give afslag – rådgiver kunderne til andet produkt

Rådgiverne i Nordea skal ikke give afslag til kunderne, men i stedet overveje, hvordan de kan rådgive til en anden løsning.

Mads Skovlund Pedersen, privatkunderdirektør i Nordea Danmark. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

Nordea er stoppet med at give afslag til sine privatkunder i Danmark, og i stedet tilbydes de et andet produkt. Det fortæller Mads Skovlund Pedersen, der er privatkundedirektør i Nordea Danmark, i et interview med erhvervsmediet Finans.

Han sammenligner tankegangen med at arbejde i en tøjbutik, hvor en kunde går ind for at købe en jakkesæt eller en kjole. Hvis det ikke passer, skal man foreslå kunden at købe noget andet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs