FinansWatch

Sydbank-topchef går offensiv på investering og vil øge forretning med kunder på tværs af banken

Der har været for meget silotankegang i de fire enheder i Sydbank, som nu skal arbejdere tættere sammen i ny Wealth Management-enhed. Topchef Karen Frøsig fortæller, at målet er sælge mere til eksisterende kunder, hvilket skal ske gennem en bredere rådgivning. Opdateret.

Sydbanks adm. direktør, Karen Frøsig, mener, at der har været for meget silotankegang i de fire områder i banken investering, markets, kapitalforvaltning og Private Banking, som nu skal arbejde tættere sammen. | Foto: PR / Sydbank

Sydbank skal blive bedre til at sælge produkter på tværs til kunderne på investeringsområdet. Samtidig er det ambitionen at få en klarere profil og tiltrække flere nye kunder.

Sådan lyder det fra Sydbanks administrerende direktør, Karen Frøsig, efter at banken fredag har annonceret, at den åbner en ny Wealth Management-afdeling.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs