Den norske storbank DBN er for anden gang i denne uge ramt af tekniske problemer, der gør, at kunderne får trukket betalinger to gange. Det skriver det norske medie dn.no.
Kommunikationskonsulent i DNB Vidar Korsberg Dalsbø oplyser til Norsk Telegrambyrå, NTB, at bankens kriseteam arbejder på at løse problemet, og at omfanget er stort. Bankens kunder oplevede lignende problemer onsdag.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra FinansWatch
Mybanker-køb skal sikre udvikling fremfor kannibalisering
Både når det gælder forretningsmodel og arbejdsområde, så minder sammenligningsportalerne Lendo og Mybanker så meget om hinanden, at ”det nærmest er latterligt så kompartible de to forretninger er”. Det mener Johan Malmsten, der efter den norske mediekoncern Schibsteds køb af Mybanker er direktør for begge platforme.