FinansWatch

Bureau vil matche bloggere og private banking-kunder

Finansverdenen er i stigende grad begyndt at få øjnene op for en bestemt form for markedsføring - nemlig brugen af såkaldte influencers. Nu vil bureauet Smac Agency forsøge at få private banking-udbydere til at benytte den type markedsføring. Men to store danske banker siger umiddelbart nej tak.

Pernille C. Lotus (i midten) og Smac Agency

Finansverdenen er begyndt at få øjnene op for en bestemt type markedsføring, hvor virksomheder bruger såkaldte influencers til at promovere deres produkter. Der er tale om enkeltpersoner, som typisk har mange følgere på sociale medier og dermed kan nå ud til et bredt publikum med deres budskab.

Den tendens har man bemærket hos Smac Agency, der er sat i verden for at hjælpe virksomheder med at markedsføre sig via de sociale medier ved brug af netop influencers.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Nordfyns Bank firdobler resultat

Vækst på toppen og tilbageførte nedskrivninger sender Nordfyns Banks resultat i vejret efter årets første ni måneder. Tredje kvartal spæder til med en bundlinje, der er 70 pct. højere end samme kvartal i fjor.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs