FinansWatch

Bureau vil matche bloggere og private banking-kunder

Finansverdenen er i stigende grad begyndt at få øjnene op for en bestemt form for markedsføring - nemlig brugen af såkaldte influencers. Nu vil bureauet Smac Agency forsøge at få private banking-udbydere til at benytte den type markedsføring. Men to store danske banker siger umiddelbart nej tak.

Pernille C. Lotus (i midten) og Smac Agency

Finansverdenen er begyndt at få øjnene op for en bestemt type markedsføring, hvor virksomheder bruger såkaldte influencers til at promovere deres produkter. Der er tale om enkeltpersoner, som typisk har mange følgere på sociale medier og dermed kan nå ud til et bredt publikum med deres budskab.

Den tendens har man bemærket hos Smac Agency, der er sat i verden for at hjælpe virksomheder med at markedsføre sig via de sociale medier ved brug af netop influencers.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Instabank sagsøger Lunar efter droppet opkøb

Afblæsningen af Lunars opkøb af norske Instabank står nu til at udløse et søgsmål mod den danske fintechbank. ”Vi regner med, at næsten alle aktionærer vil være med,” siger adm. direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs