FinansWatch

Bedre service i de danske banker

Danskernes opfattelse af servicen i de danske banker viser klare forbedringer. Både på privat- og erhvervsområdet.

Et stigende antal danskere kommer ud af en bank med oplevelsen af, at personen på den anden side af skranken eller i den anden ende af røret har været imødekommende, engageret og gjort sit bedste for at hjælpe.

Det viser den årlige EPSI-måling, der blandt andet tager pulsen på privat- og erhvervskunders oplevelse af servicekvaliteten i deres bank. Og i begge elementer er der klar fremgang at spore for branchen som helhed.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs