Danske Bank i fremgang på kundetilfredshed

Danske Bank har fortsat de mindst tilfredse kunder, men kan glæde sig over at der for andet år i træk er fremgang efter lavpunktet i 2009.

Mens Peter Straarup i disse dage fylder avisspalterne på grund af spekulationer om hans snarlige afgang, kan Danske Banks topchef glæde sig over, at arbejdet med at bringe Danske Bank tilbage på sporet, når det gælder kundetilfredsheden, ser ud til at bære frugt. Der er dog stadig et godt stykke op til konkurrenterne på privatområdet – og til niveauet før finanskrisen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også