Sydbanktopchef i digitalt sats på boligkunder

Sydbank satser sammenlagt 50 mio. kr. på digital satsning, der skal trimme håndteringen af bolighandler. Målet er, at blive hurtigere og at reducere omkostninger.
Foto: POLFOTO
Foto: POLFOTO

Sydbank indleder en to-årig digital satsning, der skal gøre bankens bolighandler langt mere smidige end de er i dag. I år og næste år sætter banken 25 mio. kr. af årligt til projektet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også