FinansWatch

Sydbank efter Danske Banks gebyrsag: Vi har ikke snydt kunderne

På baggrund af en gennemgang melder Sydbank nu ud, at man ikke har solgt investeringsprodukter til kunderne, hvor det forventede afkast var negativt.

Foto: PR/Sydbank

Landets tredjestørste bank Sydbank melder nu ud, at man ikke har lavet samme gebyrfinte som i Danske Bank, der på et tidspunkt har solgt investeringsprodukter til kunderne, hvor det forventede afkast efter gebyrer var negativt.

"På baggrund af en grundig gennemgang af vores produkter og rådgivning kan vi konkludere, at vi hos Sydbank ikke har solgt produkter til kunderne, hvor omkostningerne overstiger det forventede afkast," udtaler Steffen Ussing, investeringsdirektør hos Sydbank, i en skriftlig meddelelse til FinansWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs