FinansWatch

Ny måling peger på større tab af kunder og tilfredshed hos Sydbank

Måling viser, at Sydbank kan have tabt kunder i det forgangne år. Det handler om fremtidssikring af banken og omstrukturering, siger bankdiretør, mens analysedirektør ser pressede medarbejdere.

Foto: Sydbank, billedarkiv

Sydbank kan have tabt mellem 3997 og 13.784 i 2018 og har samtidig den næststørste tilbagegang i kundetilfredsheden, viser måling fra analysehuset Voxmeter. Det handler blandt andet om pressede medarbejdere, vurderer analysedirektør overfor Finans.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Lars Rohdes svanesang: Banker skal være forsigtige med udbytte

De danske banker bør passe på med at udbetale udbytte og lave aktietilbagekøb, opfordrer Nationalbank-direktør Lars Rohde på sit sidste årsmøde i interesseorganisationen Finans Danmark. Med udsigt til højere tab skal bankerne sikre et robust kapitalgrundlag.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs