FinansWatch

Ny national markedsføring bag Spar Nords vækstplan

De aggressive år med stribevis af fillialåbninger er afløst af organisk vækst hos Spar Nord, hvor adm. direktør Lasse Nyby vil forbedre indtjeningsgraden.

En af hjørnestenene i Spar Nords vækststrategi her på vej ud af finanskrisen er en ny national markedsføringskampagne, der skal åbne dørene ind til diverse erhvervskunder, som i dag ikke er at finde på kundelisten hos Lasse Nyby og co.

Hidtil har Spar Nord markedsføringsmæssigt kørt en meget lokal strategi, hvor det i samspil med fillialåbningerne gjaldt om at være synlige lokalt, så det stod tydeligt for privatkunder og erhvervskunder i alt fra Middelfart til Næstved og Randers, at Spar Nord var en bank for den lokale kunde – selvom rødderne var Nordjyske.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs