
De velhavende private banking-kunder i Nordea har endnu ikke modtaget den lovpligtige opgørelse over de gebyrer, der betales for forvaltningen af midlerne i 2018, skriver Børsen.
En kunde kalder det "helt til grin" og overvejer nu at finde en alternativ forvalter. Hos Nordea mener man ikke, det kunne være gået hurtigere, kan endnu ikke sætte en dato på og siger, man gerne vil være transparente.
"Vi skal være de første til at beklage, at vi ikke har fået rapporterne ud til vores kunder endnu. Det er naturligvis ikke tilfredsstillende. Det har vist sig at være en mere kompleks opgave, end vi havde regnet med," siger Tine Vestergren Uldal, chef for opsparing og investering i Nordea, til Børsen.
I Danske Bank fik kunderne deres opgørelser i februar og marts, men det har dog ikke givet anledning til større spørgsmål omkring bankens priser, lyder det.
Nordea-formand: Ny topchef skal fokusere på kunderne og toplinjen
Sydbank henter private banking-chef for Østjylland hos Nordea