FinansWatch

Nordea-kunder afmelder abonnementer for millioner i ny tjeneste

Kunder i Nordea har på tre måneder via ny tjeneste afmeldt uønskede abonnementer for millionbeløb.

Foto: Ritzau Scanpix/Kasper Palsnov

På tre måneder har kunder i Nordea sparet 3,5 mio. kr. på uønskede abonnementer, som de har afmeldt via ny tjeneste kaldet "Abonnementer" i Nordeas Wallet-app.

Det oplyser banken i en meddelelse, hvor det dog ikke fremgår, hvor mange kunder eller abonnementer der er tale.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs