FinansWatch

Ny Nordea-chef sætter kræfterne ind på at styrke kundetilfredsheden

Nordeas nye danske landechef vil have Nordea op på bankens tidligere højder inden for kundetilfredshed.

Nordea har de seneste efterhånden mange år oplevet fald i kundetilfredshedsen, men det vil bankens nye danske landechef Mads Skovlund Pedersen lave om på. Det skriver Berlingske.

"Vi har simpelthen ikke haft det rette fokus på kunderne igennem et par sæsoner. Man må aldrig slippe kundefokus, for så mister man det øjeblikkeligt. Og så synes jeg ikke, at vores kundeløsninger har været innovative nok," siger Mads Skovlund Pedersen til Berlingske.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs