FinansWatch

Nordea: Kundetilfredshed markant op i svensk undersøgelse

Efter flere års fald er Nordeas kundertilfredshed i Sverige på vej op.

Foto: Sarah Christine Nørgaard/Ritzau Scanpix

Kundetilfredsheden hos bankkunderne i Sverige er steget efter at være faldet tre år i træk.

Det skriver Bloomberg News.

Kundetilfredsheden for bankerne under et steg til 65,0 i år efter sidste år at være landet i 62,7 - det laveste niveau i 22 år.

Blandt de fire største banker har Handelsbanken den bedste score, mens Nordea har den dårligste. Men Nordea oplevede dog den største vækst, da scoren steg 5,6 point til 58,5.

Mere fra FinansWatch

Fagboss indkalder til krisemøde for at ”afklare forhold” om privatliv

Hovedbestyrelsen i 3F er lørdag blevet indkaldt til et krisemøde af formand Per Christensen, efter at B.T. fredag aften kunne fortælle, at fagbossen har levet et dobbeltliv. Per Christensen, der har tunge bestyrelsesposter i finanssektoren, skal blandt andet forklare, om han har brugt ressourcer fra forbundet på at dække over sit dobbeltliv.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs