FinansWatch

Derfor tweeter Anders Dam

Anders Dam er blevet glad for Twitter og ser en mulighed for at nå flere personer end via traditionelle avisartikler. Han bruger gerne mediet både til at informere og til at indgå i debat, skriver Finans.

Anders Dam, ordførende direktør i Jyske Bank.

For mere end to år siden, den 29. maj, 2015 kom Anders Dam på Twitter. Det skete efter en konference, hvor lederen af Jyske Banks tv-kanal, Lasse Høgsfeldt, kom med eksempler på, hvordan Twitter kunne bruges. Her 671 tweets senere, er Anders Dam stor tilhænger af den mediet, skriver Finans.

”Fra min stol betyder udviklingen, at gennemslagskraften er faldende på traditionelle medier - og her ser jeg bort fra nettet. Og der er større usikkerhed om, hvor mange der læser artikler, som jeg er med i, end hvis jeg f.eks. er på Twitter,” siger Anders Dam til Finans.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs