Danske Bank dropper abonnementsfunktion

Funktionen Abonnementshjælper er ikke længere en del af de tilbud, som storbanken Danske Bank har på hylden.
Mark Wraa-Hansen er chef for privatkunder i Danske Bank. | Foto: Benny Kjølhede
Mark Wraa-Hansen er chef for privatkunder i Danske Bank. | Foto: Benny Kjølhede

Egentlig var ambitionen, at en partneraftale med fintech-selskabet Minna Technologies skulle hjælpe Danske Banks kunder med at spare penge, men nu har banken taget afsked med løsningen, der gik under navnet Abonnementshjælp i bankens mobilbank, skriver Børsen

Årsagen til afskeden er, at kunderne ikke tog brugen af abonnementshjælperen til sig.

”Her var en løsning, der ikke blev til så meget, som vi havde troet, og så ville vi hellere bruge kræfterne på andre ting,” siger Mark Wraa Hansen, chef for privatkunder i Danske Bank til Børsen. 

Men selvom Danske Bank har stoppet samarbejdet med Minna Technologies, så understreger Mark Wraa, at han stadig vil tage telefonen, hvis andre fintech-virksomheder opfinder produkter. 

Danske Bank vil lægge filial-betegnelsen i graven

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også