FinansWatch

Danske Bank i top ti over mest værdifulde danske brands

Lego indtager vanen tro topplaceringen i opgørelse over de mest værdifulde danske brands. Lidt nede på listen ligger Danske Bank mellem Novo og Pandora.

Foto: Jens Dresling

I en opgørelse fra Brand Finance Denmark, hvor virksomheders brand value - den samlede værdi af en virksomheds varemærke, bliver opgjort, er det øverst, som det har været de senere år, Lego som dominerer.

Syv år i træk har legetøjsproducenten ligget øverst skriver Finans.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs