FinansWatch

Danske Bank mangler overblik over omfanget af ny problemsag

Flere tusinde erhvervskunder kan have betalt for store gebyrer i en ny fejlsag fra Danske Bank. Hvor store gebyrerne har været, ønsker Danske Bank først at fortælle, når banken har undersøgt området nærmere.

Peter Rostrup-Nielsen er sat i spidsen for Danske Banks oprydningsarbejde i forlængelse af de problemer, som er blevet afdækket det seneste halve år. | Foto: Danske Bank/PR

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Experian indgår nyt fintechsamarbejde

Kreditbureauet Experian teamer op med det norske fintech-firma Neonomics om en ny dataløsning, som skal gøre det lettere at kreditvurdere ansøgere individuelt og præcist.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs