FinansWatch

Danske Bank opretter ny stilling som marketingchef for bæredygtige obligationer

Væksten i hele området for bæredygtige investeringer kræver en helt ny stilling for at sikre en bedre dialog mellem investorer, udstedere og Danske Bank. I første omgang har banken oprustet på obligations-fronten.

Foto: Ints Kalnins/Ritzau Scanpix

Danske Bank har oprettet en ny stilling for bedre at kunne markedsføre og indgå i dialog med investorer med appetit for bæredygtighed.

Valget er faldet på Bo Søndergaard, der er hentet internt i banken og havde positionen som salgschef i Debt Capital Markets (DCM).

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Antallet af forsikringsklager falder igen til lavt niveau

Efter et mindre skvulp i 2020 faldt antallet af klager over forsikrings- eller pensionsselskaber til Ankenævnet for Forsikring igen sidste år. Ifølge F&P er klageniveauet en konkurrenceparameter, som holder selskaberne på tæerne. I LB Forsikring kan man næsten ikke komme længere ned, mener skadedirektør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs