Danske Bank efter anklage om aflytning: Normal procedure at optage telefonsamtaler

Det er normal procedure at optage medarbejdere i visse afdelingeres telefonsamtaler, lyder Danske Banks svar på anklagen om, at de har aflyttet whistlebloweren i bankens hvidvasksag. Banken afviser at have forsøgt at betale for whistleblowerens tavshed.
Foto: PR
Foto: PR

Whistlebloweren, Howard Wilkinson, der har været central i afsløringen af Danske Banks hvidvasksag, beskyldte i dag under Folketingets høring om emnet, Danske Bank for at have aflyttet hans telefon.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også