FinansWatch

Forbrugerråd: Bøvl ved bankskifte kan få kunder til at blive i Danske Bank

1500 nemkontokunder har samlet set forladt Danske Bank i løbet af årets første tre kvartaler. At det ikke er flere kan ifølge Forbrugerrådet skyldes, at det er kompliceret at skifte bank.

Morten Bruun Pedersen, seniorøkonom ved Forbrugerrådet | Foto: PR

Danske Bank er i en enorm imagekrise som følge af sagen om hvidvask i bankens estiske filial. Alligevel har banken i årets første tre kvartaler "kun" mistet netto 1500 nemkontokunder. Ifølge Forbrugerrådet Tænk kan det skyldes, at det generelt er svært for forbrugerne at skifte bank, skriver Børsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs