FinansWatch

Danske Bank-chef inviterer kritiske kunder til dialog

Danske Banks midlertidige topåchef, Jesper Nielsen, inviterer utilfredse kunder til at tage en snak med ham.

Jesper Nielsen, midlertidig adm. direktør i Danske Bank | Foto: Ritzau Scanpix/Thomas Lekfeldt

Jesper Nielsen, midlertidig adm. direktør i Danske Bank, har rigeligt at gøre med at få følgerne af bankens hvidvaskskandale under kontrol og inviterer nu utilfredse kunder til at henvende sig direkte til ham. Det skriver Jyllands-Posten.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Analyse: Finansiel Stabilitet havde hårdt brug for Højesterets dom i Roskilde Bank-sagaen

Thi kendes for ret, også magtfulde bankdirektører har et personligt ansvar for, at bankkreditter vurderes ordentligt. Højesterets dom i Roskilde Bank-sagen mejsler i granit, at “business judgement rules” ikke er et fripas for bankledelser. Afgørende, principiel dom, også for nutidens bankhåndværk, skriver FinansWatch’ Jens Chr. Hansen i denne analyse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs