Elmose: Vi bliver Nordens mest kundeorienterede bank

Danske Banks nye kundetilfredshedschef vil videreføre de initiativer, Jonas Torp har søsat. Carsten Elmose tror på, at Danske Bank kan blive Nordens mest kundeorienterede bank.

Ambitionerne er store hos 37-årige Carsten Elmose, der overtager posten som kundetilfredshedschef i Danske Bank efter Jonas Torp, der skal til Nato som særlig rådgiver for Anders Fogh.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også