FinansWatch

Elmose: Vi bliver Nordens mest kundeorienterede bank

Danske Banks nye kundetilfredshedschef vil videreføre de initiativer, Jonas Torp har søsat. Carsten Elmose tror på, at Danske Bank kan blive Nordens mest kundeorienterede bank.

Ambitionerne er store hos 37-årige Carsten Elmose, der overtager posten som kundetilfredshedschef i Danske Bank efter Jonas Torp, der skal til Nato som særlig rådgiver for Anders Fogh.

”Jeg ser frem til at arbejde videre med de initiativer, som vi har søsat under Jonas Torp, og som vi dybt og inderligt tror på vil bringe os hen til at blive Nordens mest kundeorienterede bank,” siger han i en skriftlig kommentar til FinansWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Alka tidoblede sit salg på Black Friday

I fredags på den store handelsdag Black Friday lykkedes det Alka at tidoble sit salg. Det skyldtes en godbid til de kunder, som tegnede nye forsikringer hos selskabet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs