FinansWatch

Elmose: Vi bliver Nordens mest kundeorienterede bank

Danske Banks nye kundetilfredshedschef vil videreføre de initiativer, Jonas Torp har søsat. Carsten Elmose tror på, at Danske Bank kan blive Nordens mest kundeorienterede bank.

Ambitionerne er store hos 37-årige Carsten Elmose, der overtager posten som kundetilfredshedschef i Danske Bank efter Jonas Torp, der skal til Nato som særlig rådgiver for Anders Fogh.

”Jeg ser frem til at arbejde videre med de initiativer, som vi har søsat under Jonas Torp, og som vi dybt og inderligt tror på vil bringe os hen til at blive Nordens mest kundeorienterede bank,” siger han i en skriftlig kommentar til FinansWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

AP Pension fyrer 11 medarbejdere

I et forsøg på at spare fyrer AP Pension 11 medarbejdere mens 32 opslåede stillinger bliver fjernet. Det sker tre uger efter, selskabet annoncerede et ansættelsesstop.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs