FinansWatch

Fejlramte Banknordik-kunder har nu fået deres penge tilbage

Efter nogle kaotiske dage hos Banknordik, hvor små 2000 kunder ved en fejl blev ramt af dobbeltposteringer, har kunderne nu fået deres penge tilbage. Ifølge datacentralen SDC er Banknordik-sagen en enlig svale.

Foto: Bank Nordik

"Vi skal endnu engang dybt beklage de gener, denne fejl har medført for vores kunder."

Sådan skrev Banknordik på bankens hjemmeside sent tirsdag eftermiddag. Beklagelsen kommer i kølvandet på, at 1751 Banknordik-kunder siden sidste torsdag har oplevet, at det samme beløb fejlagtigt er blevet hævet to gange på deres konto.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs