Er man utilfreds med den behandling, man får af sit forsikringsselskab, kan man klage til Ankenævnet for Forsikring. I 2015 behandlede ankenævnet bl.a. 143 klager over autoforsikringer og 194 over ulykkesforsikringer.
På autoforsikringer får LB Forsikring en større del af klagerne, end selskabets markedsandel berettiger. Og her får kunderne ofte ret. I 46 pct. af de 13 klagesager, som LB Forsikring havde på autoforsikring i 2015, fik kunderne helt eller delvist medhold i klagen. Ser man på autoklagerne generelt, er det kun 21 pct. af kunderne, der får medhold.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app