Tryg sætter fokus på forebyggelse med ny strategi

Tryg har lanceret en ny forebyggelsesstrategi, der skal skabe tryghed i kundernes liv og reducere antallet af skader. Det skriver Berlingske.
Trygs topchef, Morten Hübbe. | Foto: LEIF TUXEN
Trygs topchef, Morten Hübbe. | Foto: LEIF TUXEN

Forsikringskæmpen er i færd med at efterleve en ny strategi, der skal minimere antallet af skader og ulykker hos selskabets kunder. Det skriver Berlingske.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også