FinansWatch

Digital forsikringsudfordrer nærmer sig 3000 kunder i sit nyeste produkt

Undos rejseforsikring blev lanceret i april og har nu tiltrukket cirka 3000 kunder. (Rettet)

Sophie Bohr Grønbæk, medstifter og adm. direktør i Undo | Foto: PR/Undo

(Artikel rettet onsdag kl. 10.25, da det tidligere fremgik, at man skal have et af Undos andre forsikringsprodukter for at kunne tilmelde sig rejseforsikringen. Dette er ikke tilfældet.)

I april lancerede Undo en rejseforsikring, og i løbet af de seneste tre-fire måneder har mange forsikringskunder taget produktet til sig.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Kryptokollaps bliver lakmusprøve for industriens sikre havne

Et kollaps af en af de mest betroede stablecoins har sendt chokbølger igennem kryptoindustrien og skabt frygt for, hvad der vil ske, hvis en lignende skæbne undergår andre vigtige aktiver. Sammenbruddet er blevet sammenlignet med Lehman Brothers-krakket samt en historisk sort onsdag i 1992.

Mybanker-køb skal sikre udvikling fremfor kannibalisering

Både når det gælder forretningsmodel og arbejdsområde, så minder sammenligningsportalerne Lendo og Mybanker så meget om hinanden, at ”det nærmest er latterligt så kompartible de to forretninger er”. Det mener Johan Malmsten, der efter den norske mediekoncern Schibsteds køb af Mybanker er direktør for begge platforme.

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs