FinansWatch

Hübbe afviser kundeflugt fra Tryg til nyt ungesats

Tryg vil have fat i unge mennesker via ny digital satsning, som er langt billigere end Trygs egne produkter. Topchef Morten Hübbe mener dog ikke, at det udgør nogen fare for Trygs egne varer på hylderne.

Foto: /ritzau/Jens Henrik Daugaard

Forleden offentliggjorde Tryg, at forsikringskæmpen satser på at hente 50.000 nye kunder i løbet af de næste tre år via forsikringsagenturet Undo.

Hovedfokus for selskabet – som Tryg ejer 50 pct. af, mens de fire stiftere og et iværksætternetværk ejer resten – bliver at kapre kunder blandt unge mennesker, som synes. forsikringer er kedelige og svære at forstå. Derfor vil alt hos Undo foregå digitalt via en app og i et sprog, som henvender sig til unge.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs