FinansWatch

Tryg fokuserer på norsk varemærke

Efter massiv nordisk markedsføring i 2010 kanaliserer Tryg nu markedsføringskronerne til Norge.

Det har kostet Tryg godt 80 millioner kroner at skille sig af med efternavnet Vesta, og der er stadig masser af arbejde, der skal gøres. Ikke mindst i Norge.

Topchef Morten Hübbe gør over for FinansWatch status over den massive brandingkampagne, der i 2010 skulle omdømme TrygVesta til Tryg ikke bare på papiret, men også i folks bevidsthed.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs