Tryg sætter nye vækstmål i Sverige og Finland
To af de afgørende brikker i Trygs nordiske strategi har vist sig vanskeligere at få til at vokse end antaget. Ambitionerne om en markedsandel i både Sverige og Finland på 8 pct. på privatmarkedet i 2012, bliver ikke indfriet, erkender den nyudnævnte topchef Morten Hübbe i et interview med FinansWatch. Han understreger dog samtidig, at begge markeder er inde i en god udvikling og fortsat spiller en helt central rolle i koncernens strategi. Og på den lange bane er målsætningen stadig markedsandele på 8-10 pct.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Tryg fokuserer på norsk varemærke
For abonnenter