FinansWatch

To pensionskasser har knækket koden til en af branchens helt store udfordringer

Pensiondanmark og Lærernes Pension har haft held med at skabe interesse blandt pensionskassernes medlemmer. Opskriften har været at kende det enkelte medlem bedre for at kunne målrette informationen.

Susanne Bych, kommunikationskonsulent i Lærernes Pension. | Foto: PR

Når en mail fra pensionsselskabet tikker ind i indbakken, scroller mange danskere behændigt ned til den næste, mens den dårlige samvittighed skubbes i baggrunden.

Pension bliver kaldt et lavinteresseområde, og Jan Parner, vicedirektør i Finanstilsynet, har gjort det klart, at sektoren skal finde bedre måder at kommunikere med kunderne på.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

"Blot fordi man er chef er det ikke sikkert at man får gode ideer"

Den amerikanske investeringsplatform Public.com, der er stiftet af danske Jannick Malling, er ved at opbygge en stor udviklingsafdeling i Danmark. Nu er selskabet rykket til nye lokaler centralt i København. Det skal gøre det nemmere at rekruttere medarbejdere og skabe de perfekte rammer for arbejdskulturen, så gode ideer kan boble op nedefra.

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs