PFA bliver mere modig - og kedelig

PFA skal i langt højere grad turde anbefale sine kunder bestemte pensionsprodukter, ligesom det skal være slut med finanssektorens traditionelle ”nonsens-reklamer”. Medarbejderne blev her til formiddag præsenteret for en gennemgribende plan, der skal ændre PFAs position på pensionsmarkedet.

Det er ikke nok at følge kunden hen til buffeten, han skal også med fast hånd hjælpes til at vælge den ret, der passer bedst til ham.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også