FinansWatch

Codan tager kundenedtur meget alvorligt

Den faldende kundetilfredshed i Codan bliver taget meget alvorligt, lyder det fra pressechef Mads Houe.

Foto: Thomas Marott

Codan tager i årets EPSI-undersøgelse det største spring tilbage, når det kommer til kundetilfredshed.

På en skala fra 0 til 100 lander Codan i år på 71,6. Det er et fald fra 75,8 sidste år og under gennemsnittet for den samlede forsikringsbranche, der ender på 75,0.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Fagboss indkalder til krisemøde for at ”afklare forhold” om privatliv

Hovedbestyrelsen i 3F er lørdag blevet indkaldt til et krisemøde af formand Per Christensen, efter at B.T. fredag aften kunne fortælle, at fagbossen har levet et dobbeltliv. Per Christensen, der har tunge bestyrelsesposter i finanssektoren, skal blandt andet forklare, om han har brugt ressourcer fra forbundet på at dække over sit dobbeltliv.

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs