Ny Codan-boss vil tæt på kunderne

Tidligere tiders kølige image skal rystes af og erstattes af en langt mere kundevenlig profil, lyder det fra Codan-chef Mike Holiday-Williams, der giver sit første interview.

Det er kunderne og ikke risikoanalyser og markedsandele, der først og fremmest er i fokus hos Codans ny topchef, der startede i februar. Det fortæller 41-årige Mike Holiday-Williams i et interview med Børsen.

"Jeg er formentlig meget mere fanatisk omkring at kende alt til, hvad vi tilbyder kunderne, end jeg er med at håndtere risiko, der selvfølgelig fortsat er et vigtigt fundament. Jeg kan godt se, at jeg er en smule anderledes, og har fokus på nogle andre lag, end hvad der er normalt i forsikringsverdenen," siger Mike Holiday-Williams til Børsen.

"Jeg ved, det er normalt at tænke forsikring som pris og et produkt. Men jeg vil mere end det. Jeg har brugt lang tid med vores samarbejdspartnere og i vores call-centre for at se, hvordan vi behandler vores kunder. Jeg oplever, at både vores assurandører og folk med kundekontakten omfavner ideen med større fokus på kundernes behov," siger han.

Mike Holiday-Williams er gift og har tre børn. Han bor i øjeblikket i England, men flytter om tre uger til Danmark.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også