FinansWatch

Alm. Brand overtaler kunder til at droppe forsikringssvindel

NÅR KUNDERNE SNYDER: Alm. Brand har i de seneste år haft succes med en særlig interviewteknik, der giver kunderne mulighed for at bakke ud, hvis de er i gang med at svindle. Erfaringen hos landets fjerdestørste forsikringsselskab er, at disse kunder typisk ikke forsøger at svindle igen.

Brian Egested, afdelingschef i Alm. Brand. | Foto: Jan Bjarke Mindegaard.

I kampen mod forsikringssvindel tager Alm. Brand alternative metoder i brug. En af dem går ud på at overbevise kunden om at droppe sine svindelplaner.

Metoden er fundet med inspiration fra England, hvor man havde gode resultater med at give kunderne en chance til, og hos Alm. Brand har forsøget nu løbet i et par år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs