FinansWatch

Kunde meldte samme Iphone mistet syv gange hos forskellige forsikringsselskaber

NÅR KUNDERNE SNYDER: Hos Alm. Brand oplever man, at nogle kunder nærmest gør det til en levevej at få udbetalt erstatning fra deres forsikringsselskab. For nylig greb forsikringskoncernen en kunde i at have anmeldt samme Iphone mistet til syv forskellige forsikringsselskaber.

FinansWatch har været på besøg hos Alm Brand, hvor skadedirektør, Brian Wahl Olsen, og afdelingschef Brian Egested fortæller om deres arbejde med forsikringsvindel. | Foto: Jan Bjarke Mindegaard.

Alm. Brand har et team på 12 mand, der udelukkende arbejder på at opdage forsikringssvindel. For nylig fangede teamet en forsikringskunde, der havde anmeldt samme Iphone mistet syv gange hos forskellige forsikringsselskaber.

Kunden havde fået ødelagt sin Iphone 7, men en advarselslampe lyste hos forsikringsselskabet, blandt andet fordi kunden netop havde tegnet sin forsikring.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs