FinansWatch

AP Pension opfandt fiktivt gebyr for at holde på kunden

Ifølge erhvervsmediet Finans indrømmer AP Pension, at man har opfundet et gebyr for at holde på en kunde, der ønskede at flytte.

Erhvervsmediet Finans er kommet i besiddelse af et brev, hvor AP Pension opfinder et ikke-eksisterende gebyr for at få en kunde til at droppe at flytte sin pensionsordning ud af selskabet. Det skriver Finans.

"Du pålægger dig selv en transaktionsomkostning på ca. 1 pct. af hele din pensionsopsparing (dette er en tommelfingerregel i branchen)," skrev selskabets kunderådgiver i august til en kunde.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs