Klumme: Solidaritet eller smør-logik?  

Medlemsejede forsikringsselskaber har ikke været dygtige nok til at fortælle omverdenen om fordelene ved overskudsdeling, skriver adm. direktør i GF Forsikring, Mark Palmberg, i denne klumme. 
Adm. direktør i GF Forsikring, Mark Palmberg. | Foto: Pr
Adm. direktør i GF Forsikring, Mark Palmberg. | Foto: Pr
AF MARK PALMBERG, ADM. DIREKTØR I GF FORSIKRING

Her på en af årets sidste dage er vi alle ved at varme godt op til at fejre nytåret – og en af de faste nytårstraditioner på linje med Dronningens nytårstale er, at de største forbrugerejede forsikringsselskaber betaler millioner tilbage til danskerne. I år er ingen undtagelse, og i GF Forsikring vil vi efter nytår fortælle om endnu et millionoverskud, som vi deler med alle vores medlemmer. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også