FinansWatch

Forsikringsselskab vil gøre sine hoser grønne for deltagere til Roskilde Festival

Forsikringsselskabet Hedvig vil gøre sig synlig for deltagerne ved Roskilde Festival, som i år vender tilbage efter to års corona-pause.

Roskilde Festival bliver i år afholdt for første gang siden 2019, efter de seneste to års udgaver af festivalen er blevet aflyst på grund af coronapandemien. | Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix

Forsikringsselskabet Hedvig, der har hjemme i Sverige og sidste år gik i land i Danmark, har indgået en aftale med Roskilde Festival, der skal gøre forsikringsselskabet synligt for festivaldeltagerne. Det oplyser parterne i en pressemeddelelse.

Samarbejdet betyder, at festivalgængerne vil møde Hedvig både i fysisk form i garderober, som vil bære Hedvigs design, og digitalt i form af powerbanks, som kan lejes på festivalpladsen og ligesom garderoberne vil vise Hedvigs design. For Hedvigs medlemmer vil leje af powerbanks være gratis.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs