FinansWatch

Alka tidoblede sit salg på Black Friday

I fredags på den store handelsdag Black Friday lykkedes det Alka at tidoble sit salg. Det skyldtes en godbid til de kunder, som tegnede nye forsikringer hos selskabet.

Black Friday er en fast del af Alkas marketingstrategi, fortæller direktør Frederik Sjørslev Søgaard. | Foto: Alka/PR

Mens nogle danskere shoppede fladskærme, vaskemaskiner og julegaver på den store handelsdag Black Friday, valgte mange også at købe ny forsikring hos Alka.

Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs