FinansWatch

Forbedret lønsomhed giver Gjensidige rum til marketingssats på kvindefodbold

Gjensidige har indgået en sponsoraftale med kvindeligaen i fodbold. Sponsoratet skal få danskerne til at huske det norske forsikringsselskabs navn og er kommet på plads, efter at Gjensidige har fået styr på bundlinjen, siger marketingschef til FinansWatch.

Marie Dalby Madsen, marketingsansvarlig i Gjensidige Danmark | Foto: PR/Gjensidige/Lars Svankjær

Gjensidiges forretning i Danmark er blevet mere solid, og derfor har det norske forsikringsselskab nu mod på at gå mere i offensiven rent markedsføringsmæssigt.

Det har konkret udmøntet sig i, at Gjensidige i dag, tirsdag, har offentliggjort, at selskabet har indgået en aftale med DBU, der bl.a. betyder, at landets bedste kvindeliga i fodbold de næste tre år kommer til at hedde "Gjensidige Kvindeliga".

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs