Ny platform skal skubbe Gjensidiges danske omkostninger ned på tilfredsstillende leje

Gjensidige er ved at udrulle et nyt kernesystem i Danmark, der skal være med til at sænke omkostningerne og øge konkurrenceevnen.
Helge Leiro Baastad, koncernchef i Gjensidige | Foto: Jo Michael Figueiredo
Helge Leiro Baastad, koncernchef i Gjensidige | Foto: Jo Michael Figueiredo

Gjensidige har formået at løfte resultatet i forsikringsselskabets danske forretning fra  5 pct.  til 161 mio. nkr., svarende til 127 mio. danske kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også