FinansWatch

Tryg topper ny imageundersøgelse

En helt ny imageundersøgelse giver Tryg en dobbelt topplacering på både brand-værdien og på kundetilfredsheden. Usædvanligt, lyder det fra direktøren bag rapporten.

Hans Arnum er direktør for Tryg Erhverv i Danmark. | Foto: Tryg / PR

Tryg vinder 'the double' i en helt ny imageundersøgelse, som er lavet af virksomheden Myresearch. For ganske usædvanligt topper Tryg både, når det kommer til den værdi, Tryg har som brand, samtidig med at selskabet også klarer sig bedst på kundetilfredshed.

Myresearch har i sin Myimage-analyse fået svar fra 595 beslutningstagere i virksomheder, der både har forskellig størrelse og er spredt ud over hele landet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Flex Funding indgår stor garantiaftale med EU-fond

Den Europæiske Investeringsfond, EIF, vil garantere udlån hos Flex Funding for 425 mio. danske kr. "Det er kæmpestort," siger adm. direktør Henrik Vad, der nu er i dialog med flere institutionelle investorer.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs