FinansWatch

Topdanmark ser skærpet konkurrence: "Det er et hårdt game"

Der er hård kamp om forsikringskunderne for tiden, fortæller Topdanmarks adm. direktør, Peter Hermann. Prisdifferentiering og en mere effektiv organisation skal sikre, at selskabet bliver ved med at være konkurrencedygtigt.

Peter Hermann er adm. direktør i Topdanmark. | Foto: PR

Topdanmark kunne i første kvartal notere sig en vækst i toplinjen på 4,1 pct., men konkurrencen om kunderne har været hård, konstaterer adm. direktør Peter Hermann, efter regnskabet blev offentliggjort onsdag morgen.

”Der er ikke nogen tvivl om, at der er kamp om kunderne. Det kan vi se. Vi er i konkurrence om både at kunne bevare vores kunder ved hele tiden at sikre, at de har den rigtige dækning og de rigtige priser, og også når vi skal ud og hente nye kunder. Det er et hårdt game, og vi ser i hvert fald ikke, at konkurrencen er blevet mindre,” lyder det fra Peter Hermann.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs