FinansWatch

Trods høje digitale ambitioner forventer Topdanmark uændret antal ansatte

Forsikringsselskabet Topdanmark har en ambition om at kunne håndtere 80 pct. af alle kundehenvendelser på under 20 sekunder som følge af en benhård satsning på digital udvikling.

Topdanmark har en ambition om at blive mere digital. | Foto: PR

Forsikringsselskabet Topdanmark har sat sig et mål om, at 80 pct. af alle kundehenvendelser i fremtiden skal kunne klares på 20 sekunder.

Det skal ske ved at langt flere henvendelser klares digitalt. Men selvom kunstig intelligens og systemer skal håndtere langt mere end i dag, behøver de ansatte i Topdanmark ikke frygte for arbejdsløshed.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FinansWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs