FinansWatch

God kemi med Nordea har trukket Topdanmarks vækst i vejret

Topdanmark har gaflet erhvervskunder til sig i tredje kvartal, og det skyldes bl.a., at Nordea-samarbejdet er kommet på rette spor, fortæller adm. direktør Peter Hermann. "Der er kommet en fornyet energi," siger han.

Adm. direktør Peter Hermann er godt tilfreds med Topdanmarks samarbejde med Nordea | Foto: Stine Bidstrup/ERH

Topdanmark er kommet ud af tredje kvartal med en vækst i skadeforretningens præmieindtægter på 4,4 pct., hvilket især har skyldtes, at der er kommet flere erhvervskunder ind i butikken.

Adm. direktør Peter Hermann peger på, at forsikringsselskabet har eksekveret godt på sin strategi med at komme hele vejen rundt om kunderne og sikre dem de rigtige dækninger samt at komme med råd, vejledning og supplerende ydelser.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FinansWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Finansjob

Se flere jobs

Se flere jobs